Nové metody při výběru zaměstnanců

Praha, 1. června 2017

Pryč jsou dny, kdy nadějný uchazeč o práci přečetl denně desítky inzerátu v novinách.  Pro mnohé se stal internet druhým domovem a tím pádem narůstá vyhledávání práce online.
Uživatelé mohou vygenerovat nabídky práce jim ušité na míru a přesně v jejich oboru. Velké výhody přináší uživatelům vyhledávací mašiny, jako Jobswype, který zobrazuje online všechny dostupné nabídky práce ze všech online-portálů. Také sociální sítě zvyšují konkurenci pro tradiční tištěná média. Povíme Vám, jak společnosti reagují na tento trend a čím si získávají uchazeče o zaměstnání.Nabídky práce na internetu mají široký ohlas. 90% respondentů celoevropského průzkumu Jobswype z března 2017 uvedlo, že uchazeči hledají práci hlavně na internetu. Firmy reagují na tento vývoj, například v roce 2015 pod vedením Statista.de průzkum ukazuje: přibližně 95,6% firem získaly zaměstnance pomocí online portálů a vyhledávacích mašin.K dosažení co nejlepších výsledků se snaží firmy umístit pracovní nabídky v co nejširším měřítku. Všeobecné pracovní portály nabízejí sice velký rozsah, ale na druhou stranu také nebezpečí, že obdržíte nekvalifikovanou odpověď. Proti tomu speciální pracovní portály osloví přímo cílovou skupinu. Nelze podceňovat při použití pracovních portálu disponibilitu jejich samostatného integrovaného systému applicant tracking systems, který inzerované firmě ve správě příchozí žádostí odmítá. Proč to nezpůsobí žádné nepříjemnosti pro uchazeče, jsme Vám již vysvětlili již tady. Zvýšit úspěšnost reklam, které se objevují na internetu, zpracovává přizpůsobený copywriting a úprava. On-line reklamy nejsou in-house v popisu práce. Nabídka by neměla přesáhnout 200-300 slov, ale zato by měla být velmi přesná, aby se optimalizovala zpětná vazba, a nezabránilo se příchozím odpovídajícím aplikacím. Titulek by měl určovat povolání tak, a měl by uchazeče přímo napadnout a poté ho zadat do vyhledávače a jednoduše najít. Firmy mohou určit se správným výběrem a použitím pracovních portálů celkem lépe kvalifikovaných kandidátů přesně tam, kde tráví většinu svého času - online. Účinnost tohoto receptu se projevuje v neposlední řadě vlastní kariéry v stránkách online vydání velkých novin, s mottem „Pokud je nemůžete porazit, pripojte se k nim.“

Obrázkový materiál

Show blog posts